#4 Train jouw team hoe ze bepaalde emoties kunnen opwekken bij de gast
Even een korte recap. In regel #1, #2 en #3 van de 5 Gouden Regels om jouw gasten zich welkom en gewaardeerd te laten voelen, zijn we...
#3 Ontwikkel jouw customer journey
3 min read en je bent weer een handige tool rijker! Heb je regel #2 gemist? Deze staat uitgelicht op mijn pagina. Regel #3 van de 5...
#2 (Hoe) bepaal je de emoties die je wilt oproepen en de acties die je moet ondernemen?
2 min leestijd én je kunt meteen aan de slag met een hands-on tip! Heb je #1 gemist? Je vindt hem hieronder op de pagina. Oke, so far. Je...
5 gouden regels om jouw gasten zich gewaardeerd en welkom te laten voelen (#1)
In een recente podcast van Beyond Philosophy legde Colin Shaw - customer experience expert - uit dat hoe een gast zijn ervaring...
Consumenten psychologie in de horeca & waarom je dit wilt toepassen..
Jij, als ondernemer in de horeca- / hospitality branche Je bent een bedrijf gestart in de horeca of hospitality branche, veelal vanuit...
Minimale effort, groots effect; geurbeleving in jouw (horeca) zaak!
Geurbeleving? Ja, geurbeleving! Wanneer ik in gesprek ben met (potentiële) klanten, dan kijken ze weleens raar op. Waarom zou je...
Mijn verblijf bij The Dylan en wat jij ervan kan leren....!
Ik was vorige week op een hele fijne plek, The Dylan Amsterdam. Als je de kans hebt en je wilt compleet in de watten gelegd worden, dan...