Buiten vergadering

Waar ben je naar op zoek?

.

 

Mystery Visits

Wij beoordelen jouw team op gastvrijheid, sales skills, maar ook op overige zichtbare aspecten.


We doorvoelen de totaalbeleving zoals jouw gasten dat ook doen, maar kijken daar met een getraind oog naar en kunnen exact benoemen op welke punten je, met minimale effort, direct meer omzet kunt genereren.

Je ontvangt een gedetailleerd verslag van ons bezoek. Je kunt meteen aan de slag!

Betaling via foodtruck

Training

Wij verzorgen praktijkgerichte trainingen voor hotels, restaurants en event locaties.

Alle trainingen zijn gericht op gastvrijheid en omzet verhogen, waarbij non-verbale communicatie en consumer psychologie concreet vertaald zijn naar hands-on tips & tricks.

Onze trainingen zijn leerzaam, makkelijk toepasbaar en daarnaast door ons enthousiasme ook ontzettend aanstekelijk en leuk!

Steungroep

Customer journey mapping

De meest krachtige tool voor groei is het in kaart brengen van de klantreis middels een journey map!

Wij analyseren eerst de huidige klantreis (beleving) die jouw gasten ervaren en adviseren jou waar je gaten kunt dichten en verwachtingen kunt overtreffen.

Je krijgt van ons een hard copy journey map die voor jouw hele team begrijpbaar is en die je in je training on the job er gemakkelijk bij kunt nemen!

Customer journey.png

Digital health check

De meeste gasten nemen eerst eens een kijkje op jouw website alvorens ze tot een telefonische of digitale boeking overgaan. Dat betekent dat de gastreis al start voordat ze fysiek voor de deur staan! Door ons het digitale en telefonische pad te laten doorlopen, analyseren we waar eventuele gaten zitten en op welke punten je gemakkelijk de verwachting zou kunnen overtreffen.


Zorg ervoor dat je gast zich al welkom voelt vanaf het moment dat de behoefte is ontstaan om eens bij jou op de website te kijken, informatie op te vragen of een boeking te doen!


Wat doen we?

- We analyseren hoe gebruiksvriendelijk jouw website is

- We vragen online en telefonische informatie op; worden we vriendelijk te woord gestaan, is er ruimte om vragen te stellen? Ontvangen we online het complete antwoord op onze vraag of ontstaan er onduidelijkheden?

- We maken een online en telefonische boeking; wordt er doorgevraagd, mogelijkheden tot bijverkoop genoemd? Hoe is de tonatie?


Je ontvangt een gedetailleerd verslag en handvaten waarmee je direct aan de slag kunt!

Laptop en telefoon